Forum Forum klanu 15DW Strona Gwna Forum klanu 15DW

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

czy ktoś robił we Wrocławiu plastyke brzucha?jaki koszt?,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu 15DW Strona Gwna -> Forum klanu 15DW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Marszaek
Marszaek



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 640
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:54, 26 Mar 2014    Temat postu: czy ktoś robił we Wrocławiu plastyke brzucha?jaki koszt?,

i też bym chciała to zrobić ,ale nie jestem jeszcze pełnoletnie,a rodziców nie chcę prosić [link widoczny dla zalogowanych] Czynnosci wyzej opisane zajmuja mi ok 30 min (mozna pewnie szybciej) ale chce dobrze infekcje potraktowac coby wiedziala gdzie jej miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarze mówili nam, że przez pierwsze dni nie wolno nic dźwigać (mnie zaszkodził ten pełen wody czajnik), potem chyba do 4 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz rację Ksiądz też człowiek, a nie jakiś głaz jak coś zaiskrzy to nie ma rady.
Poszukuję mojej ulubionej fryzjerki która najpierw pracowała w Soho na Rynku Głównym 13, później pracowała w Le premiere na Wadowickiej, a teraz mi zagineła.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o to z czego będziesz żyła to powiem ci że jeśli będziesz się szybko rozwijać i na własna rękę doskonaloc po praktykach swoje umiejętności to jeśli tylko uda ci sie zdobyć zaufanie klientek w tym saloni i co lepsze zdobyć swoje pierwsze klientki-co oczywiście nie stanie się odrazu-będziesz dostawac napiwki-nawet za fajne umycie głowy możesz liczyć na napiwek. [link widoczny dla zalogowanych] po prawie dwóch miesiącach chciał posprzątać auto i postanowił wyczyścić worek na śmieci w odkurzaczu...ale to był widok...z torebki wysypały się pająki..jeszcze tłustsze i grubsze...musiały się zjadać wzajemnie, żeby przeżyć, bo te co przeżyły były imponujące..

Najgorsze są pierwsze dni.Po jakims miesiacu o operacji bedzie Ci przypominała tylko gojąca sie ranka. jak mikrodermabrazja da jakis efek, to na bank dam wam o tym znac Poznałam kiedyś małżeństwo , ona Austriaczka, brzydka, z garbatym nosem, ale blondynka Taka jest prawda. Moze jakies zdjecia efektów!? [link widoczny dla zalogowanych]
Ninjaa, robię w laboratorium prywatnym więc nie muszę mieć skierowania na te badania 51063 Köln odwiedzę Was jeszcze i napisze jak mi idzie, a może wrócę do pomysłu którym była głodówka-zobaczymy Życzę Wam powodzenia. Walczę z tą chorobą baaaaaaardzo długo i bez większych sukcesów. Mysle,że zdecyduje sie jeszcze na dodatkowe powiekszenie w niedlugim czasie dla uzyskania bardziej widocznego efektu. Krzywej jako towarzysz i dałam sie namówić na strzyżenie i farbe... U mnie wszystko ladnie, pieknie, ale czuje sie taka ciezka....Dobrze, ze wieczorem ide pobiegac, oj..nie bedzie latwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po pierwszym lekko czulam miesnie.
pracuje za duzo!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu 15DW Strona Gwna -> Forum klanu 15DW Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin